Z Porsche Museum przyjechały prawdziwe unikaty. Zaprezentowano legendę ekstremalnej lekkości: 909 Bergspyder o masie zaledwie 384 kg, oraz jego bardziej współczesne wcielenie – prototyp Boxster Bergspyder. Stawkę m.in. uzupełniała drogowa ikona, 911 Carrera RS z charakterystycznym „kaczym kuprem”, oraz prototypowe 918 RSR.
Na wydarzeniu można było zobaczyć nie tylko muzealne eksponaty. Uwagę przykuwał limitowany 911 GT3 R Rennsport. W zupełnie innym klimacie zaprezentowano Porsche 924 polskiej ekipy NRF DEXT P-Rally, przygotowane do startu w rajdzie Dakar Classic. Poza typowymi egzemplarzami, których można było się spodziewać po imprezie skupiającej auta ze Stuttgartu, stawkę uzupełniały egzemplarze po modyfikacjach, wyglądające niczym wyjęte z Cyberpunka 911 (930), kontrowersyjnego RWB oraz bardziej nowoczesne linie polskiej firmy Indecent.