Ferrari, Maserati oraz Porsche znalazło sposób na powiększenie zysków ze sprzedaży swoich aut

153Ferrari, Maserati oraz Porsche znalazły sposób na powiększenie zysków ze sprzedaży swoich aut, otwierając markowe salony w krajach które dotychczas nie były traktowane jako atrakcyjne, okazało się iż zresztą bardzo niesłusznie. Chiny oraz Indie, to największy obecnie rynek zbytu dla takich samochodów luksusowych oprócz oczywiście krajów orientalnych i bliskowschodnich, dlatego migracja w tym kierunku to bez wątpienia strzał w przysłowiową dziesiątkę. Można powiedzieć, iż obecnie setki jak nie tysiące modeli znalazło w tamtych regionach potencjalnego właściciela, niekiedy nabywają je firmy by zwiększyć wizerunek czy jej swoisty prestiż. Oczywiście trzeba przyznać, iż tego typu posunięcie zaskoczyło wiele osób powiązanych z rynkiem oraz branżą motoryzacyjną, w przeszłości pojawiały się nawet sceptyczne opinie na ten temat. Trzeba jednak pamiętać iż powyższe marki w czasach kryzysu gospodarczego stanęły jak wiele innych producentów motoryzacyjnych przed bardzo trudnym zadaniem, co robić dalej, inwestowanie w tak odległych regionach okazało się lekiem na całe przysłowiowe zło.